090823

Hejsan bloggen !
om ni undrar varför det händer att jag ej bloggar är det för att jag är sur & irriterad & vill ej ta ut det på bloggen.
Men nu känner jag att jag ska klara av det utan att ta ut min ilska här.
och jag kanske ska börja att godkänna kommentarer, eftersom jag fått ett par, som gjort mig att må lite si så där ..
aja ! nu ska jag ej hänga upp mig på det ! :)
vet ej vad som händer idag.. anna är hos sin pappa men åker hem idag, men då ska hon till robin :/
så henne kan man inte umgås med.
aja får väl försöka att hitta någon annan ? hör gärna av er på min mobil, ni som har nrt :)
kisses <3



Paris Hilton - Nothing in this world

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0