dagen innan skolan .. usch.

Godmorgon, eller ja, jag vaknde för över en timme sen.
gick & la mig redan runt tolv igår, kände att det behövdes & skolan börjar ju imorron så måste
börja ändra mina rutiner.
Idag ska jag nog chilla inte så mycket planerat. anna kanske kommer in om hos mig
ifall hon lyckas slita sig från robin -.- vilket kommer misslyckas totalt..
ajaa jag ska försöka vara glad, var så sjukt irriterad igår..
Men ny dag, nytt humör och nya förväntningar.
ska se tv en stund sen ska jag hoppa in i duschen, raka benen bla ..
sen blir det en massa fix, kan ju ej gå runt & se ut som ett troll haha :)
förresten förlåt för designen, men håller på att göra om :)
kramar.


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0