Dagen som gått.

Idag var man då i skolan & hade sån attityd dag, har imorgon med.
aja, man gjorde massa övningar hela dagen imorgon ska jag göra skolan "fin" haha.
efter skolan stack man till anna & käkade chokladpudding & hade ett antal skrattattacker ..
annars har jag mest "halvsovit" hos anna, så sjukt trött .. var hemma runt sju tiden
var sjuuukt hungrig.
nu har jag precis ätit & vet ej vad som händer nu, puss hej ;D

Bilder från dagen ;D

jag <3 nallen

hahahha


men ojoj ;D

anna pyttipanna ;D

hihiihihh

anna <3 musik ;D(som ä'r säääääääääämst)

Look of today

Facelook

Kommentarer
Postat av: majsen

anna pyttipanna <3 särmusik :D



broccolin <3 min nalle ;D <3

2009-08-20 @ 19:46:44

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0