Det här med skolan dårå ..

Ja, dagen i skolan.
började med att vi samlades hela klassen & snackade om en massa saker
sen fick vi då skriva av schemat, sjukt jobbig -.-
aja .. vid 11.30 fick vi då skåp nycklar & jag fick ett överskåp ÄNTLIGEN säger jag bara ;OO
hahah hade problem i sjuan när jag var tvungen att böja mig pga ryggen, men nu kommer jag ej ha det problemet mer.. iaf.
sen åt vi lunch & hade rast i en timme innan vi snackade om morgondagen & fredag, vi har sån attityd grejs i skolan som vi ska jobba med ny dessa två dagarna, jippy & i min grupp finns bara 2 8or (jag den ena) och INGEN från min klass ;OO
ajaa .. efter skolan drog jag hem till anna, vi käkade & stack ner till stan & mötte robin sen har jag passat min syster hela dan.
mamma kommer som tur alldeles strax hem ;D & då är jag friii !
vill igentligen till malmö & se DBA men det blir nog inte av ;(
det var min dag iaf. Fick väääärrldens sääämst schema ;(

kisses <3


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0