inget vettigt att skriva här

Chacha bloggen (gud vad fjortis man låter)
aja ;) idag har man passat syrran först mellan 10-16 sen mellan 18-? beror på när mamma kommer ..
imorron ska jag passa henne mellan 12-16 (känns som om jag nt har något liv just nu haha)
sedan drar man iväg till pappa & på måndag drar man till Göteboooorg ;D blir liseberg & hotell ;)
åker hem till mamma troligtvis på onsdag, kommer ej kunna blogga tyvärr :/ men ska slänga upp ett par inlägg imorron
så bli ej besvikna ;D<33 vart nyss ute en runda med hunden, skönt att komma ut & rensa tankarna lite :) nu ska jag nog sätta på 3dje filmen ikväll ;) (haha tööntiga jag menmen) så ni får ha så treeevligt ikväll det ska jag försöka ha även om min kväll blivit lite förstörd men det ska man nt bry sig om utan fortsätta leva livet :)

och här är lite saker jag ska förbättra :




Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0