Jag Michelle - Gästbloggar!! :D<3

Hej alla Sofies läsare!! :D

Jag är Sofies vän, heter Michelle och är 14 år. Haha, nu är det såhär att jag "brytit" mig in på hennes blogg. Nä brytit mig in har jag inte, jag är liksom inte kriminell. Haha, men.. Jag hjälpte henne med hennes design så jag kan hennes lösenord vilket hon påminde hon mig om i skolan idag. Såg att Olivia också gjort det, haha..! Så jaa Sofie, nu gästbloggar jag här i din blogg.  Men jag vet att du bara blir glad när du ser detta haha. För ni ska veta att Sofie är en rolig typ ;)  Haha, och förresten så är det rätt åt Sofie att jag skriver ett inlägg här, för två av videorna i inläggen nedan är på mig. Mina första vidoeupdates, som snart ska in på min blogg. Haha pinsamt ;)

Hoppas att ni alla läsare (och sofie med såklart) har haft en bra dag! Sov nu ut ordentligt och kika gärna in på min blogg imorgon.
Hihi, kramar / Michelle


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0