Dagen :D

tråk skola sm vanligt mellan 8.30-15.10 typ ?
ajaaaaaaaaa..
sen kastade lizette sitt mobil batteri i buskarna så hittade hon ej det HAHAHA xD
sen gick jag hem -.-
tråkade lite och stack till stan.
sen rrunt 18 tiden träffade jag lizette igen <3
så träffade vi cilla, lina, dante och matt hos jens ? :P
så var vi där ett tag ;)
sen drog jag, lizette och cilla ut och gick runt och var vid algrillen och snackade med folk.
sen har vi varit här & var ;D
ruuuuuuligt <3
ni är fan dom bästa, vrf kunde jag nt träffat er LITE tidigare ;O?! <3
se vbad som ghänder imorron ? ;D

nu ska jag nörda mig lite sen säng och badhuset imorgon bitti.. vet ej om jag är med -.-
troligtvis inte pallar verkligen nt ;o
kisses <3



get crazy! ;D

cilla <3 & lizette <3

Kommentarer
Postat av: lizette bagarn'

aaaaaah gash vad vi hade skoj. (dante som började på balett) <-- HAHAHA DET VAR NOG DET ROLIGASTE! :P

gud vilket liv vi hade. men tack för kvällen finaste. vi ska snart umgås igen, det lovar jag. :D och då förhoppningsvis har inte jens damp ;D

love u min grisekno! §

2009-10-10 @ 10:48:06
URL: http://lizetteborggren.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0