Dagen dårå..

Ja, blev upp till skolan, snacka om stress !!
hade gympa och annat tråkigt idag :/ efter skolan stack jag till anna :)
vi stack senare vidare till mig och sen på konfamöte -.- dryyygt
sen luffade vi runt lite ;D haha och gjorde lite *hemligt* hehe ..
aja .. blev idol nu ikväll, som man kan skratta ibland ;D
nu ska jag tråka här en stund, blir sängen senare har sovmorgon imorgon då jag börjar efter 10 ;D lucky me
hela den dagen består utan skoljoggen, lat som jag är valde jag att gå istället. då ska vi gå runt hela stan typ och göra ngn tips runda, sjukt jobbigt att gå i timmar & myyycket dryyyygt ..
aja får väl ladda upp lite roliga bilder och en videoblogg med michelle :)

Idag :





konfamöte ..

Carolina och jag skrattade den mest tiden :) hahaha ..

konfamöte ..

michelle efter gympan

hahah vad ska man säga ? gottegris kanske ? ;D

jaha ? hahah

:)

michelle



kisses <3

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0