först bland kissie's idol bilder ?

Ni som kollar in kissies blogg har säkert sett att hon lagt in nya idol bilder :)
och jag hade tråkigt en dag så satte mig och gjorde en idolbild på skoj och skickade in..
och rätt som det var så la hon in den, som FÖRSTA bild dessutom :)
kollade även kommentarerna och NÄSTAN alla gillade mig mest :D
happy happy !
AJa dagen gick väl fort ? skola mellan 8.30-13.40
sen ner till stan coh fixa en sak med anna
sen varit hemma och chillat, jävla träningsverk :/
sitter och pratar lite med anna nu med, hade bra :)

Kommentarer
Postat av: bia:)

såg att du gjort bloggdesigner:). antar att du använder photoshop ? om du gör det.. hur fan har du lärt dig det? :O för mig är det där ett helt omöjligt program, har försökt saker tusen gånger men jag fattar ingentin:/..



kram^^

2009-09-23 @ 22:22:33
URL: http://ambiahs.blogg.se/
Postat av: emelie ;D

hej? du skulle möjligtvist inte vilja göra min design?

adda ist [email protected]

2009-09-23 @ 23:48:43
URL: http://westerholmarn.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0