Gratis fotobok, me looove ;D

Ja som många andra bloggare har jag nu också bestämt mig för att skriva om den dära fotoboken :)
Verkar ju hur kul som helt att göra en helt personlig fotobok.
lägga in alla sina minnen och titta tillbaka på när man blir äldre.
Du kan helt enkelt skapa en unik men även proffsig fotobok.
Du kan ha hur många bilder du vill och även lägga till valfri text, hur coolt är inte det ? :D
allt du behöver göra är att ladda hem programet
skapa en egen fotobok
anmäla dig
vänta på mejl
börja blogga om det så får du en kod och sedan är det bara att vänta tills den trillar in i brevlådan ;D
denna fotobok har ett värde på 399:-
så har du blogg börja då blogga :D
Du får välja mellan hårt och mjukt omslag :)
Exempel på fotoböker från fujifilm
själv blev jag jätte glad när jag såg detta då jag älskar att foto och vill ha en speciell plats för alla mina fina bilder :) så gör som jag och många andra, beställ nu en fotobok från fujifilm :D

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0