Älskar dig bästa vän ♥

sitter i skolan nu.
sov hemma hos amanda bästa vän inatt.
fick gå upp tidigt medans hon låg och sov för att fixa mig sen stack jag till skolan.
har Skv just nu sen 2 timmars HK, me liiike ;)
efter skolan så drattar jag hem till min amanda igen, sen drar vi troligtvis in till stan.
vet inte hur jag ska klara mig utan henne när hon åker på måndag och är borta miinst 5 veckor :(
kommer dö av saknaden ...

imorron är det äntligen fredag och det gillar vi ;)
blir troligtvis hitta på något med amanda, vad vet jag inte än.
lördag ska jag se om amanda kan sova hos mig eftersom jag blir 15 och byxmyndig på söndag :D
ska nog också köpa en mobil då eftersom jag troligtvis ska få massa presentkort på onoff.

men nu måste jag nog ta och stänga ner innan läraren ser att jag tar en bloggpause här, hihiih .

pussss.


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0