bästa vän amanda höglund ♥

till min allra bästa vän.

ingen har någonsin fått mig att må så bra som du gjort.
och då menar jag verkligen ingen annan.
du har hjälpt mig så mycket nu när jag varit i sån skit och fått
mig att hamna i bättre spår och umgänge.
jag älskar dig så otroligt mycket amanda !
jag finns för dig dag som natt, det är bara ringa/smsa,
jag lyssnar och jag bryr mig, för du betyder mer än någon.
ingen kille skulle någonsin kunna komma i mellan och får oss
att glida isär.
vi har kommit så jävla nära på så kort tid.
du har gett mitt liv en mening igen.
innan trodde jag allt var hopplöst, tills jag fann dig.
du har den största platsen i mitt hjärta.
lämnar dig aldrig !!
- jag älskar dig amanda höglund och det ska du veta !!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg denna sötnos

din mejl: (publiceras ej)

URL/din blogg:

vad du har att säga:

Trackback
RSS 2.0